Michelin Alpin 5

PILNĪGA DROŠĪBA NO OKTOBRA LĪDZ APRĪLIM

Izcils sniegums uz sausa, slapja un sniegota seguma.

Nodrošina labāku saķeri ar slapju un sniegotu virsmu, joprojām saglabājot labu energoefektivitātes līmeni.

Jauni funkcionālie elastomēri nodrošina lielāku gumijas maisījuma homogenitāti un paaugstinātu silīcija dioksīda līmeni.

Michelin Alpin 5 pārspēj iepriekšējās paaudzes modeli Alpin A4 veiktspējas ziņā gan uz slapja, gan uz apsniguša ceļa. Jaunais ziemas riepu modelis Alpin 5 ietver sevī divas jaunākās tehnoloģijas. Viena no tām ir protektora zīmējums, kurā bloki pamīšus veido kontaktu ar ceļa, otra ir protektora gumijas sastāvs.

Michelin Alpin 5 ir dziļi rievots protektors ar virzienveida zīmējumu un speciāliem blokiem, kura piesātinājuma koeficients ir par 17% lielāks nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Rites kustībā, protektoram saskaroties ar apsnigušu ceļu, tiek izmantots zobstieņa efekts, pateicoties tā secīgi izvietotajiem slīpajiem blokiem un rievām. Šķērsrievas, kas ir sakārtotas pamīšus un seko viena otrai, lieliski izspiež ūdeni vai slapjo sniega „putru” no kontaktlaukuma zonas un samazina akvaplanēšanas risku.

Alpin 5 lameles darbojas kā tūkstošiem mazu nadziņu, kas satver virsmu, tādējādi nodrošinot vilkmi. Šis efekts ir daudz ievērojamāks, ja lameļu ir daudz un tām ir speciāla forma. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli Alpin 5 ir par 12% vairāk protektora pildījuma daļas un par 16% vairāk lameļu.

Speciāli veidotais secīgā bloku izvietojuma protektora zīmējums ar pašbloķējošo funkciju sevī ietver StabiliGrip tehnoloģiju. Tās būtība ir – jo lielāks „pēdas nospiedums” (kontaktlaukums), jo labāka saķere. Rotācijas laikā riepas deformējas un saskarās ar ceļu. Michelin inženieri radīja protektora zīmējumu ar pamīšus izvietotiem blokiem, kas savā starpā bloķējas, ļaujot tiem palikt noturīgiem šķērseniskās slodzes ietekmē, tādējādi uzlabojot vadīšanas precizitāti.

Michelin pirmo reizi ir pievienojis ziemas riepu protektora gumijas sastāvam funkcionālo elastomēru. Jauno procesu sauc par „Inovatīvo protektora gumijas sastāva tehnoloģiju”. Šo funkcionālo elastomēru izmantošanas mērķis ir gumijas sastāvu ar lielāku silikas īpatsvaru padarīt daudz viendabīgāku. Tādā veidā kļuva iespējams uzlabot saķeri ar slapju un ar apsnigušu ceļu, saglabājot augstu enerģijas efektivitāti (zemu rites pretestību). Jaunais gumijas maisījums balstās uz Michelin ceturtās paaudzes Helio Compound tehnoloģijas. Tas satur saulespuķu eļļu, kas ļauj riepai efektīvi darboties zemā temperatūrā.

1638339394